בית » אמנת שירות

אנו, הנהלת קבוצת בזלת ועובדיה, מאמינים כי בהיותנו מובילי דרך, מחובתנו לחתור תמיד להבטחת שביעות רצון לקוחותינו.

שירות הלקוח הוא בליבת העשייה שלנו, ובכדי להגביר את המחויבות שלנו ללקוחותינו ואת אמונם בנו, אנו מגישים אמנת שירות זו כבסיס ערכי לפעילותנו.

אנו מתחייבים לפעול בהתאם לערכים אלה:

הגינות

להעניק לכל אחת ואחד מלקוחותינו יחס ראוי, שוויוני וצודק. יושרה ואמינות הינם ערכי ברזל המנחים את פעילותנו.

שקיפות, זמינות ונגישות

להעביר ללקוחותינו את כל המידע הרלוונטי והעדכני אודות מוצרי החברה ושירותיה. פעילותנו והמידע אודותיה מונגשים במגוון ערוצים וזמינים לרווחת לקוחותינו. נעשה כל מאמץ להמשיך ולהעניק שירות זמין, שקוף ואדיב.

כבוד ואמפתיה

לפעול מתוך רגישות ואמפתיה לצרכי לקוחותינו ובני משפחותיהם, תוך הקפדה על דיסקרטיות ושמירה על פרטיותם. סובלנות, הקשבה והתחשבות מנחות את תודעת השירות שלנו.

מקצועיות

זכות היא לנו לייעץ, להקשיב, להדריך ולהיות זמינים ומקצוענים עבור לקוחותינו.

בשורותינו אנשי מקצוע מומחים בתחומם ואנו מתחייבים להמשיך ולהשקיע בהכשרתם ובשמירתם מעודכנים, תוך עידוד למצוינות וחתירה למקצוענות.

אמנת שירות בזלת פארמה קנאביס רפואי
להדפסת אמנת השירות

איכות, אחריות ובטיחות

חברתנו מטמיעה תשתיות מתקדמות ונהלים קפדניים. מפעלנו, פעילותנו ומוצרינו מבוקרים באופן שוטף, תוך חתירה מתמדת לעמידה בתקני משרד הבריאות ובתקני איכות בינלאומיים.

יעילות ומהירות

אנו מחויבים לייעול ולהאצת תהליכים ולשיפור מתמיד ברמת השירות. זאת תוך הכרה בחיוניות השירות והמוצרים אותם אנו מספקים לבריאות ולאיכות חיי לקוחותינו.

אנו מתחייבים, כל עובד בתחומו, לעשות את המרב והמיטב להגשמת מטרות אלה הלכה למעשה.

מאיר אריאל
מנכ"ל קבוצת בזלת

חזרה לעמוד הבית